Δευτέρα 22 Αυγούστου 2011

Μαριάννα Ντούβλη Marianna Ntouvli. Ποιά είναι.


Marianna Ntouvli-Μαριάννα Ντούβλη
Γεννημένη στις 21 Αυγούστου του 1982 στην Ηρώδου Αττικού, η μελαχρινή τότε Μαριάννα Ντούβλη μεγάλωσε σε αυστηρό οικογενειακό περιβάλλον. «Η μητέρα μου έχει τελειώσει τη Νομική, όμως δεν άσκησε ποτέ το επάγγελμα, γιατί οι γονείς της ήταν εύποροι γαιοκτήμονες και δεν της το επέτρεπαν. Μεγάλωσε ....



με τη μητέρα της, γιατί οι γονείς της είχαν χωρίσει. Η ιστορία επαναλήφθηκε και στη δική μου περίπτωση, αφού η μητέρα μου χώρισε από τον πατέρα μου όταν ήμουν δύο ετών. Ο πατέρας μου έφυγε κι έμεινε στην Ελβετία. Εκεί έκανε άλλους δύο γάμους. Εχω μία μεγαλύτερη κατά έντεκα χρόνια αδελφή, τη Μίνα, από τον πρώτο γάμο του πατέρα μου, με την οποία τώρα έχουμε πολύ καλές σχέσεις».

- Ποιες είναι οι πιο ζωηρές αναμνήσεις από την εφηβεία σου;
Η μητέρα μου ήταν συνέχεια πάνω απ’ το κεφάλι μου για να μελετάω. Αυτό που λένε παιδί με γαλλικά και πιάνο μου ταίριαζε απόλυτα. Απλώς, εγώ έμαθα και αγγλικά. Στα δεκαεπτά μου επιτρεπόταν να γυρίσω στο σπίτι το αργότερο μέχρι τις δύο το βράδυ. Ασχολήθηκα για πολλά χρόνια με το καλλιτεχνικό πατινάζ, είχα μάλιστα κατέβει και σε αγώνες. Παρά το ότι η μητέρα μου ήταν αυστηρών αρχών, η ζωή μου ήταν πολύ χαρούμενη και είχα την αμέριστη συμπαράστασή της σε ό,τι κι αν μου συνέβαινε.

- Σού έλειπε ο πατέρας;
Δεν μου έλειπε, γιατί δεν με ήθθελε. Αν κάποιος δεν με θέλει μία φορά, εγώ δεν τον θέλω εκατό. Εχω ευαισθησίες, όμως τις ξεπέρασα με την αγάπη και τη φροντίδα της μητέρας μου.


Ο τέως σύζυγος

«Πήγαινα στο γαλλικό σχολείο στον Πειραιά κι αφού τελείωσα το σχολείο, μπήκα στη Γαλλική Φιλολογία, από την οποία αποφοίτησα το 2004. Τον Φεβρουάριο της ίδιας χρονιάς γνώρισα τον σύζυγό μου. Τρεις χυλόπιτες εισέπραξε μέχρι να με ρίξει, αλλά επειδή επέμεινε, με εξιτάρισε και με έβαλε στη διαδικασία να θελήσω κι εγώ να τον γνωρίσω καλύτερα. Επειτα από τρεις μήνες έμεινα έγκυος. Τον Ιούνιο του 2004 έμεινα έγκυος, παντρευτήκαμε στο δημαρχείο της Νέας Σμύρνης και τον Σεπτέμβριο του 2005 έγιναν τα βαφτίσια του γιου μου».

Τον Σεπτέμβριο του 2006 ακολούθησε και ο θρησκευτικός γάμος της Μαριάννας. Λίγο νωρίτερα, ήρθε η ανατροπή στη μέχρι τότε τέλεια ζωή του ζευγαριού. «Μου είχε παρουσιαστεί ως εφοπλιστής κι εγώ μόνον εφοπλιστής δεν έβλεπα να είναι. Επειδή είχε προσκληθεί όλη η κοσμική Αθήνα στον γάμο μου, δεν μπορούσα να τον ακυρώσω. Ο γάμος μας έγινε με κάποιους ενδοιασμούς. Τελικά, χώρισα και ξεκίνησα τη ζωή μου στα media. Να σας πω ότι ακόμα δεν έχει βγει το διαζύγιο»…

Οι σχέσεις της καυτής ξανθιάς με τον πρώην σύζυγό της είναι τεταμένες ή μάλλον ηλεκτρισμένες. «Δεν έχουμε απολύτως καμία σχέση, γιατί δεν θέλει να δει το παιδί του».


- Παρ’ όλα αυτά, κράτησες το επίθετό του. Γιατί;
Ο λόγος είναι ότι με αυτό το επίθετο έχω γίνει αναγνωρίσιμη. Γι’ αυτό το κρατάω.


Η Μενεγάκη

- Εγινες γνωστή ως η Μαριάννα που θέλει να «φάει» τη Μενεγάκη...
Το πρότυπό μου ως ξανθιά και γαλανομάτα ήταν η Ελένη Μενεγάκη. Πολλοί με έβλεπαν κι έλεγαν «η νέα Ελένη Μενεγάκη». Ετσι μου μπήκε η ιδέα στο μυαλό. Θεώρησα ότι η συγκεκριμένη ατάκα ήταν ωραίο επικοινωνιακό τρικ και έτσι βγήκα και την είπα στα πρωινάδικα. Δεν είμαι ανθρωποφάγος. Με αυτό πέτυχα να πάω μερικούς μήνες στο STAR και να δουλέψω στην πρωινή εκπομπή. Επειδή όμως είχαμε κάποιες διαφορές με την Ελεάννα Τρυφίδου, η οποία συνέχεια αμφισβητούσε την ηλικία μου κι έλεγε άσχημα πράγματα για μένα και μάλιστα μπροστά μου, δεν ήθελα να συνεχίσω τη συνεργασία μου με το κανάλι. Παραιτήθηκα γιατί είχαν πέσει όλοι επάνω μου να με φάνε, να με κατασπαράξουν.

- Μήπως προκαλούσες;
Και ποιος δεν προκαλεί;


«Με πληγώνει η αχαριστία»

Η Μαριάννα Ντούβλη θέλει να κάνει ξανά οικογένεια. «Είμαι μικρή για να μείνω μόνη μου» λέει και προσθέτει: «Το παιδί μου το έχω κάνει, δεν έχω το άγχος της τριαντάρας. Απλώς, με πληγώνει η αχαριστία των ανθρώπων. Ορισμένοι βγαίνουν και με επικρίνουν χωρίς καν να με γνωρίζουν».

- Κάποιοι ασχολούνται και με τα κιλά σου...
Ξέρω ότι είμαι θεά, δεν έχω κανένα πρόβλημα. Καλύτερα να είμαι χυμώδης παρά ανορεκτική.

- Ο Σπύρος Ρέβης τι ρόλο παίζει στη ζωή σου;
Πολύ σημαντικό, κάθε μέρα είμαστε μαζί. Είναι αυστηρός, αλλά παράλληλα πολύ καλός σύμβουλος. Με μαλώνει, τσακωνόμαστε, αλλά είναι σωστός κριτής. Στο τέλος κάνω αυτό που θέλει εκείνος, αν και είμαι αντιδραστική.

- Η μητέρα σου τι είπε για το πορνό;
Τη ρώτησα... Φυσικά, για μια μητέρα δεν είναι και το καλύτερο, αλλά πλέον η μαμά μου θεωρεί πως ό,τι κάνω το έχω σκεφτεί πολλές φορές. Το αφήνει στα χέρια μου.

- Θα ξανάκανες τέτοια ταινία;
Εχω ήδη γυρίσει άλλες δύο: είναι τριλογία, σαν τον «Αρχοντα των δαχτυλιδιών»!

- Είσαι ερωτευμένη;
Είμαι ενθουσιασμένη με τον παρτενέρ μου, τον Δημήτρη τον Κύπριο. Είχαμε πολύ καλή χημεία. Ολο το Σαββατοκύριακο ήμασταν μαζί στον Αστέρα μέσα σε καμπάνα για να μη μας βλέπουν τα αδιάκριτα βλέμματα.

- Δυσκολεύτηκες στα γυρίσματα;
Οχι, ήταν σαν να το έκανα εκατό χρόνια. Δεν ντράπηκα και δεν ένιωσα καθόλου άσχημα. Πάντως, πρέπει να σου πω ότι δεν έγινε για τα λεφτά, ήταν πολύ μικρό το ποσό. Οπως και η Πάρις Χίλτον κάνει διάφορα πράγματα για να προκαλεί, έτσι λειτούργησα κι εγώ.
ΣΑΣΑ ΣΤΑΜΑΤΗ espresso

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου